Etape.

Buna, dragii mei.

Vreau să vă anunț că am încheiat o etapă din viață. O etapă numită "facultate".
Da, recunosc, a fost o perioadă grea, plină de momente de supărare, nervi și chiar și lacrimi.. Întrebarea "de ce am venit la această facultate?!" nu lipsea în nici o sesiune.
Cu toate acestea mă bucur că am terminat cu bine și îmi pot relua activitățiile pe care obișnuiam să le întreprind.

Uitându-mă în urmă văd cât de mult m-am schimbat în cei 3 ani.
În primul rând am învățat să iubesc profund, am învățat că nu toți oamenii sunt făcuti să rămână toata viața alaturi de mine; că mulți sunt acolo doar pentru ca eu să învăț ceva de la ei sau cu care să îmi fac amintiri.
Am învățat că destinul ne poate purta pe drumuri la care nici nu visam. Că ajungem să facem lucruri pe care nu ni le imaginam sau nu doream să se întâmple. Am învățat că totul se întâmpla cu un motiv și că viața e imprevizibilă. În cei 3 ani am înțeles că poți fi rănit de persoane foarte apropiate și te poți împrietenii cu persoane pe care nu le simpatizai.

Cu toate că în ultimii trei ani nu am avut doar experiențe plăcute, mă bucur că toate s-au întâmplat, cum s-au întâmplat. Mă bucur că datorită lor am ajuns astăzi să fiu cine sunt.

Atunci când trecem prin momente neplăcute considerăm că nu realizam nimic, dar exact atunci ne formăm și devenim mai puternici. Datorită acestor momente devenim alte persoane.

Nu trebuie să ne lăsam descurajați, trebuie să luptăm cu capul sus și să nu ne dăm niciodată bătuți.

Sper să ne auzim cu bine și mai des!

Cu drag,
Buburuza. 🐞

Lasă un răspuns

