Iarbă. 

Știu că nu am mai scris de ceva timp. Știu, știu. Nu de asta sunt acum aici. Booon. 

Să încep cu ideea ideii. 

Seara, trecut de 22:30. Eu pe strada cu alte trei persoane. Oprește o mașină „misterioasă” aproape de noi. Eu făcând glume cum că ar fi amantul meu, încep să îmi pun întrebări, văzând că „gagicul” vine spre noi. În momentele acelea îmi treceau tot felul de întrebări prin cap: „probabil nu știe încotro să meargă?!”; „Poate caută vreo persoana?!”; „Poate vrea să ne ceară foc?”. Dar nicidecum ceea ce avea să urmeze.. Întrebarea a fost „Știți iarbă?!”. Persoanele cu care eram îi răspund cu o mimică socată dar totuși amuzată: „Nu. Ne pare rău”. Gagicul, despre care făceam glume cum că mi-ar fi amant, a plecat rușinat de lângă noi. Aproape la fel de rușinată eram și eu de gluma făcută neștiind ce băiat era el defapt și de drept. 

Acum, stau și mă gandesc de ce oamenii (de obicei tineri), sănătoși (fizic că la minte…) aleg din toate lucrurile de pe acest pământ, să își strice și pună viața în pericol? De ce alegerea lor este să facă asemenea lucruri sau să își murdărească mâinile cu asemenea lucruri? De ce în loc să facă ceva bun pentru ei, în primul rând, aleg să facă prostii de dragul de a fii „fericiți” și euforici pentru câteva ore? De ce nu se gandesc la ei? La ce îi ajută și cum le face asta bine? 

Adesea alegem anumite lucruri din motivul de a fi în centrul atenției, cunoscuți și în pas cu moda. Chestia pe care mulți nu o știu e că moda trece și amintirile și regretele rămân. Gândește-te de două ori când faci ceva dar și la consecințele pe care le poți avea. 

Culmea poveștii e că la puțin după ce a plecat individul care era în căutarea „fericirii” trece o duba de poliție. Spre norocul căutătorului duba a virat în direcția opusă. 

Cu drag,

O simplă buburuză. 

Lasă un răspuns

