Nu le arăta că suferi. 

În momentele mele de supărare extremă cineva mi-a spus:

 

 

Nu le arăta că suferi!

 Pe moment mă gândeam „pai de ce să nu exteriorizez supărarea și suferința mea? De ce să sufăr în continuare in sinea mea? De ce sa tac?!”

Cu timpul am înțeles… aproape nimănui nu îi pasa de tine. Aproape nimeni din acele multe persoane pe care le numești „prieteni” nu dau 2 bani pe tine. Mulți nu înțeleg ce simți, nu au părerile tale, nu te înțeleg pe deplin până nu ajung și ei în situația ta. Ba chiar unii doar se folosesc de tine.

Faci bine cuiva? Nu te aștepta să primești ceva înapoi. Ajuți pe cineva cu o vorba bună în momentele lui de supărare și cădere psihică? Tu nu le vei primi înapoi.

Oamenii se schimbă după cum bate vântul. Astăzi îți e prieten, mâine se face că nu te mai cunoaște. Când întâlnește alte persoane uită de tine, existența ta și tot ce are legătura cu tine.

Ai grijă ce prieteni iti alegi. Mai bine mai puțini, decât mulți și degeaba. Pe viața îți rămân foarte putine persoane alături. 


Cu drag,

Buburuza 🐞.

2 thoughts on “Nu le arăta că suferi. ”

Lasă un răspuns

