Mulțumesc. 

Hello. Am luat o mică pauză din a scrie pe blog, deoarece am avut nevoie de puțin timp liber. Nu știu cum să pun cap la cap totul și să vă explic ceea ce gândesc. Uneori îmi e greu să îmi găsesc cuvinte și consider că nu exprim pe deplin ceea ce am de spus. 

Am momente și eu, ca oricine altcineva probabil, când sunt la pământ.. desigur, nu fizic (atât ar mai lipsi). Am și eu momente când am impresia că nu fac nimic bine, că tot ce fac nu dă roade și merge din rău în mai rău. Am și eu momente când sunt tristă și mă simt „abandonată”, că nu e nimeni care să mă înțeleagă și să îmi asculte toate văicărelile. Am și eu momente când simt că fac anumite lucruri dar nu le primesc înapoi. Da, am și eu asemenea momente, chiar dacă rad, glumesc, zâmbesc cu și celor din jurul meu. 

Cu toate acestea credeți că mă dau bătută și renunț? Din păcate pentru cei care vor să mă vadă jos, nu, nu o voi face! Cu ajutorul puținelor persoane care mi-au mai rămas alături, voi trece cu bine peste și nu voi renunța. 

Dacă tu ești una din persoanele care vrea să mă vadă jos, îți mulțumesc! Datorită ție prind ambiție să îmi dovedesc mie, că reușesc să trec peste orice răutate și obstacol. 

Dacă ești una din persoanele care este alături mie, îți multumesc că o faci. Îți mulțumesc că mă sprijini, încurajezi, îndrumi, corectezi, că mă faci să zâmbesc și să îmi doresc să nu mă dau bătută. Îți mulțumesc că ești acolo când am nevoie de tine!

Cu drag,

Buburuza. 🐞

1 gând despre „Mulțumesc. ”

  1. Când ajungi ispitit si darâmat sufleteste,când deznadejdea te-a cuprins,crezându-te abandonat de cei dragi,când în cele mai disperate situatii ajungi sa strigi disperat în tacerea „odaitei” în partasie cu Hristos,când prezenta mângâietoare a Duhului Sfânt,îti da puterea sa ierti si sa iubesti pe cei ce te-au lovit,ranit,batjocorit,umilit, realizezi ca cei pe care i-ai considerat dusmani de moarte,au fost îngaduiti de Dumnezeu,pentru a te forma,pregati si înalta spre noi dimensiuni ale cunoasterii si trairii fericirii pe care o vei resimti mai puternica,mai profunda,dupa ce vei fi biruit ispita,ajungând sa-ti iubesti si apreciezi pe cei mai înversunati dusmani.

    Apreciază

Lasă un răspuns

